Μυστικά για να περιορίσετε το πιάσιμο μετά την άσκηση

27 Σεπτεμβρίου 2013 | | | | Γραμματοσειρά:
Αν μετά τη γυμναστική είστε συνεχώς πιασμένοι/ες, σας έχουμε κάποια μικρά μυστικά για να το ξεπεράσετε. Ας τα δούμε αναλυτικά :


1. Δοκιμάστε να κάνετε μασάζ με παγοκύστη στην περιοχή που δούλεψε. Ο πάγος περιορίζει την εσωτερική μικρό-αιμορραγία, ρίχνει το πρήξιμο και περιορίζει τις φλεγμονές.
2. Κάντε ντους με εναλλαγές ζεστού και κρύου νερού. Η μέθοδος αυτή δουλεύει με παρόμοιο τρόπο με το μασάζ με πάγο.
3. Κάντε πολύ καλό ζέσταμα πριν την προπόνηση. Οι ζεστοί μυς έχουν γεμίσει αίμα και έχουν καλύτερη ευλυγισία όντας περισσότερο ελαστικοί.
4. Κάντε καλές διατάσεις μετά την άσκηση. Οι διατάσεις βοηθούν στο να αποφορτιστεί ο μυς, να γεμίσει αίμα το οποίο φέρνει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να αρχίσει να αναπλάθεται. Σαν αποτέλεσμα η διαδικασία ανοικοδόμησης του μυός επιταχύνετε.
5. Αθλητικό μασάζ. Βοήθα στο να απλωθούν οι μικροφλεγμονές, να γεμίσει ο μυς αίμα και να μπορέσει έτσι το σώμα να επουλώσει τις πληγές γρηγορότερα.

Γενικότερα, ο ρόλος του μυϊκού πιασίματος είναι να προστατεύει τον οργανισμό από περαιτέρω φθορά και τραυματισμούς, τουλάχιστον μέχρι ο μυς να αναρρώσει και να ανακτήσει ένα καλό μέρος της λειτουργικότητάς του. Θα πρέπει να περιμένετε να περάσει τελείως το πιάσιμο και μόνο τότε να δοκιμάζετε να γυμνάσετε την ίδια περιοχή. Μια μέρα αφού έχετε ξεπιαστεί τελείως, είναι η καλύτερη χρονική στιγμή για άσκηση, καθώς το σώμα έχει τελείως αναρρώσει και ο οργανισμός είναι πάλι δυνατός

Από το Χάρη Κόγια επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια στο: Μυστικά για να περιορίσετε το πιάσιμο μετά την άσκηση