Το τέλος της σχολικής χρονιάς πλησιάζει και οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους μεγαλύτερους μαθητές βρίσκονται προ των πυλών…
Αν και το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται σίγουρα στη μελέτη και τη σωστή προετοιμασία, η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών μπορεί από την πλευρά της να βοηθήσει τους μαθητές να αποδώσουν τα μέγιστα, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα συστατικά για την ενίσχυση της πνευματικής τους συγκέντρωσης.

Στο σύνολο των διατροφικών συνηθειών, ιδιαίτερα σημαντική θέση καταλαμβάνει η καθημερινή κατανάλωση ενός ισορροπημένου πρωινού. Και αυτό, γιατί τα παιδιά, πριν δώσουν εξετάσεις, προέρχονται από ολονύκτια νηστεία, με αποτέλεσμα τα επίπεδα γλυκόζης, που αποτελεί το βασικό «καύσιμο» για τον εγκέφαλο, να είναι χαμηλά. Έτσι, η κατανάλωση πρωινού έρχεται να προσφέρει μια δόση ενέργειας και γλυκόζης στον οργανισμό, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει αποδοτικά, τόσο σε σωματικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο.

Μάλιστα, η συμβολή του πρωινού στην ενίσχυση της πνευματικής απόδοσης αποδεικνύεται και επιστημονικά, καθώς η συστηματική κατανάλωσή του έχει συσχετισθεί από μελέτες με βελτίωση της μνήμης, της συγκέντρωσης, καθώς και των σχολικών επιδόσεων των μαθητών. Όσον αφορά τη σύστασή του, ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει ιδανικά να περιλαμβάνει συνδυασμό γαλακτοκομικών προϊόντων, δημητριακών ολικής άλεσης ή προϊόντων τους και φρούτων.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr