Είναι δροσερά και γευστικά, προσφέρουν ενέργεια, τόνωση και θρεπτικά συστατικά, και θεωρούνται υγιεινή επιλογή ροφήματος για άτομα που προσέχουν τη διατροφή και το σωματικό τους βάρος.
Ο λόγος για τα smoothies φρούτων, που έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή τα τελευταία χρόνια, περιλαμβάνοντας αμέτρητες συνταγές και συνδυασμούς υλικών για να «τα πιείτε στο ποτήρι», εντός ή εκτός σπιτιού.

Ωστόσο, δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως ακόμη κι ένα φρουτένιο ρόφημα αποδίδει αναλογικά περισσότερες θερμίδες από ένα ολόκληρο φρούτο, ειδικά αν περιέχει και άλλα πρόσθετα υλικά… Επομένως, θα ήταν καλό τα εν λόγω ροφήματα να καταναλώνονται σε ελεγχόμενη συχνότητα και ποσότητα, ενώ θα πρέπει να συνυπολογίζεται η συνεισφορά τους στην ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, καθώς όχι μόνο δε θεωρείται αμελητέα, αλλά μπορεί να είναι και σημαντική.

Από την άλλη, βασικό σημείο προσοχής είναι η σύσταση ενός smoothie, καθώς τα υλικά που περιέχει μπορεί να διαφοροποιήσουν αρκετά το θερμιδικό του περιεχόμενο. Συνεπώς, είτε το παρασκευάζετε μόνοι σας στο σπίτι, όπου ο έλεγχος των προστιθέμενων συστατικών είναι σαφώς πιο εύκολος, είτε το καταναλώνετε εκτός σπιτιού, προτιμήστε επιλογές που περιέχουν φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και θα σας βοηθήσουν να χορτάσετε με μικρότερη ποσότητα.

Παράλληλα, η προσθήκη μιας πηγής πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα λίγο γάλα ή γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω, κάνοντας το ρόφημα πιο χορταστικό. Τέλος, δώστε προσοχή σε υλικά όπως το μέλι και οι ξηροί καρποί, που μπορούν εύκολα να προσθέσουν αρκετές θερμίδες.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr