Η τήρηση της δίαιτας κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου και των διακοπών είναι σίγουρα μια πρόκληση, καθώς οι «πειρασμοί» είναι πολλοί και
η επιθυμία για ξεκούραση και χαλάρωση -χωρίς αυστηρά προγράμματα και περιορισμούς-, αρκετά έντονη. Μια αγαπημένη καλοκαιρινή συνήθεια, την οποία καλούνται να διαχειριστούν κατάλληλα όσοι βρίσκονται σε δίαιτα αλλά και εκείνοι που προσέχουν το σωματικό τους βάρος, είναι οι συχνές βραδινές έξοδοι για φαγητό.

Είναι σημαντικό να θυμάστε πως η δίαιτα δε θα πρέπει να αποτελεί εμπόδιο για την κοινωνική σας ζωή, αφού μια τέτοιου είδους αντιμετώπιση μπορεί να σας αποθαρρύνει και να δυσκολέψει την προσπάθειά σας. Από την άλλη, μια έξοδος για φαγητό δεν είναι απαραίτητο ότι θα «χαλάσει» το διατροφικό σας πλάνο, αρκεί να τηρήσετε τον κανόνα του μέτρου, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Πώς μπορεί όμως να επιτευχθεί αυτό;

Αρχικά, τις ημέρες που γνωρίζετε ότι θα βγείτε, φροντίστε να καταναλώσετε ένα πιο ελαφρύ γεύμα το μεσημέρι, χωρίς ωστόσο να παραλείψετε τα ενδιάμεσα σνακ, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο αίσθημα πείνας, που σίγουρα δεν αποτελεί καλο «σύμβουλο» για τις διατροφικές σας επιλογές και τον έλεγχο πρόσληψης τροφής.

Κατά την έξοδό σας, λοιπόν, προσπεράστε τα διάφορα ορεκτικά και ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα, αποφεύγοντας τα λιπαρά ντρέσινγκ. Στη συνέχεια, επιλέξτε κάποιο πιάτο σχάρας ή κατσαρόλας και περιορίστε την κατανάλωση ψωμιού και ελαιολάδου. Ακόμη, δώστε προσοχή στην κατανάλωση αναψυκτικών και αλκοόλ και ειδικότερα στα καλοκαιρινά κοκτέιλ που περιέχουν αρκετές θερμίδες.
Τέλος, μην ξεχνάτε να απολαμβάνετε το φαγητό σας τρώγοντας αργά, αφού έτσι δίνετε χρόνο στον εγκέφαλό σας να αντιληφθεί το αίσθημα κορεσμού.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr