Οι ξηροί καρποί έχουν και στις γιορτές την τιμητική τους. Είτε ως συστατικά μιας σαλάτας με καρύδια είτε μιας γέμισης για τη γαλοπούλα με κουκουνάρι είτε φυσικά ως συνοδευτικό σε ένα ποτό, καταναλώνονται εν αφθονία.
Όπως έχουμε πολλές φορές πει αποτελούν μια πολύ υγιεινή διατροφική επιλογή, καθώς σχεδόν όλοι είναι πλούσιοι σε καλής ποιότητας λίπος, αμινοξέα και πολλά μέταλλα, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά.

Παρόλα αυτά, επειδή έχουν αρκετές θερμίδες και όταν είναι αλατισμένοι και αρκετό αλάτι, και επειδή τις ημέρες των εορτών σίγουρα θα φάμε αρκετό φαγητό, καλό είναι να περιορίσουμε λίγο την κατανάλωσή τους, ιδιαιτέρως όταν είναι ακατάστατη και ξεφεύγει ποσοτικά.

Αν θέλουμε στα ενδιάμεσα σνακ μας μέσα στην ημέρα να έχουμε μια μικρή χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς, αυτό είναι καλοδεχούμενο, αλλά όχι όμως απλά ως συνοδευτικό με το ποτό μας, να παίρνουμε το μπωλ με τα αλατισμένα ξηροκάρπια και να το εξαφανίζουμε.