Πολλοί είναι εκείνοι που κάνοντας δίαιτα για να χάσουν κιλά κάνουν και γυμναστική. Ωστόσο η μονοτονία στο είδος της άσκησης, π.χ. το τρέξιμο συνέχεια σε ένα διάδρομο ή το στατικό ποδήλατο όλη την ώρα, κάποια στιγμή θα σταματήσει να βοηθάει όσο θα θέλατε.
Αυτό οφείλεται στο ότι ο οργανισμός διατηρεί αυτό που λέμε «μνήμη στην άσκηση». Προσαρμόζεται δηλαδή στο είδος της γυμναστικής που κάνουμε μέσα σε ένα διάστημα ενός περίπου μήνα και δαπανά λιγότερο έργο. Αποδίδει λιγότερο και καίει λιγότερες θερμίδες.

Παράλληλα, γυμνάζετε συνεχώς τις ίδιες μυϊκές ομάδες. Για καλύτερα λοιπόν αποτελέσματα εναλλάσσετε τη γυμναστική σας . Αφήστε το διάδρομο και ξεκινήστε ελλειπτικό ή κάποια άλλη αερόβια.

Ζητείστε από το γυμναστή σας να σας αλλάξει το προσωπικό σας πρόγραμμα. Κατά αυτόν τον τρόπο και θα γυμνάζεστε πιο συνολικά αλλά και θα αποδίδουν καλύτερα οι κόποι σας σε θερμίδες και απώλεια λίπους.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr