Πολλοί είναι εκείνοι που τρώνε γρήγορα. Που μέσα σε πέντε με δέκα λεπτά έχουν στην κυριολεξία καθαρίσει το πιάτο τους. Ιδίως όταν βρίσκονται και σε δίαιτα, όπου η πείνα είναι και λίγο παραπάνω, στην κυριολεξία ξεσκονίζουν το πιάτο τους μέσα σε λίγα λεπτά.
Κάτι τέτοιο όμως αφενός δεν ου χορταίνει αφετέρου δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ακατάστατο τσιμπολόγημα στη συνέχεια.
Ας δούμε γιατί :
Όταν τρώμε κάτι, η τροφή από το στόμα μας κατεβαίνει στο στομάχι. Εκεί σηματοδοτείται μια αλληλουχία γεγονότων, που εκτός των άλλων έχουν ως βασικό στόχο να σταλούν μηνύματα προς τον εγκέφαλό μας ότι υπάρχει τροφή στο σώμα μας και ότι αρχίσουμε να χορταίνουμε.

Βιολογικά, τα σήματα αυτά για να ολοκληρωθούν και να σκεφτεί ο εγκέφαλός μας ότι χορτάσαμε, χρειάζονται 17 – 18 λεπτά. Αυτό δηλαδή είναι το χρονικό διάστημα από όπου και μετά αισθανόμαστε κορεσμό. Κατά συνέπεια, κάποιος που τρώει το φαγητό του μέσα σε δέκα λεπτά, όση ποσότητα και αν καταναλώσει, δεν αισθάνεται χορτάτος.

Αν λοιπόν προσπαθείτε να χάσετε βάρος ή γενικότερα αν θέλετε να έχετε μια ελεγχόμενη και ισορροπημένη διατροφή, τρώτε αργά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr