Μήπως τελευταία ξεχνάτε εύκολα ή συλλαμβάνεται πολλές φορές τον εαυτό σας απρόσεχτο; Μήπως γενικότερα αναζητάτε τις τροφές εκείνες που θα ενισχύσουν την εγκεφαλική σας λειτουργία; Παρακάτω σας παραθέτουμε τα δέκα πιο ενισχυτικά τρόφιμα για την καλή υγεία του εγκεφάλου μας.

Καρύδια
Περιέχουν υψηλά ποσά βιταμίνης Ε και αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες, που προστατεύουν και διευκολύνουν τη μεταβίβαση των νευρικών μας ερεθισμάτων. Η κατανάλωση μιας χούφτας από αμύγδαλα ημερησίως ενισχύει μέχρι και 19 % τη νοητική μας λειτουργία.

Καφές
Εκτός από τη συναισθηματική σύνδεσή με το αγαπημένο μας ρόφημα, όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι έχει άμεση σύνδεση και με την ψυχική μας υγεία με διάφορους τρόπους! Πρόσφατα, μάλιστα, η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων επιβεβαίωσε ότι η κατανάλωση 75 mg καφεΐνης (ποσότητα που αναλογεί σε 1 φλιτζάνι περίπου στιγμιαίου καφέ) ή 2 φλιτζανάκια Ελληνικού, συνδέεται με αυξημένη προσοχή και εγρήγορση.

Ψάρι
Τα ψάρια αποτελούν από τις καλύτερες πηγές ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καλή νοητική και εγκεφαλική λειτουργία και ανάπτυξη. Σύμφωνα με μελέτες μητέρες που τρώνε πολύ ψάρι στην εγκυμοσύνη γεννούν εξυπνότερα παιδιά.

Ελιαόλαδο
Πλούσιο σε βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά όπως η ελαιουροπεϊνη, προστατεύει τα εγκεφαλικά κύτταρα.

Μαύρη σοκολάτα
Περιέχει απαραίτητα αμινοξέα όπως η τυροσίνη, η οποία σχετίζεται και με την καλύτερη διάθεση που μπορεί να έχουμε μετά την κατανάλωση λίγης σοκολάτας. Αν προσθέσουμε και ουσίες όπως η θειοβρωμίνη και η φαινυλαιθυλαμίνη, που επιδρούν θετικά στο νευρικό σύστημα, εξηγείται εν μέρει γιατί η σοκολάτα μπορεί σε πολλούς να προκαλεί εξάρτηση

Μέντα
Το άρωμα της μέντας δρα ως διεγερτικό για τον εγκέφαλο και προάγει τις γνωσιακέ μας λειτουργίες.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr