Αποφύγετε λίγο το κρέας και βάλτε περισσότερο ψάρι στη διατροφή σας. Μια γευστική συνταγή, με πολύ άρωμα, υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, πολλά μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Υλικά για 2 άτομα
4 μικρά φιλέτα γλώσσας
2 κουταλιές μέλι
1 σφηνάκι κονιάκ
1 κλωναράκι δεντρολίβανο
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
Αλεύρι για το τηγάνισμα
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Ζεσταίνετε σε ένα μεγάλο τηγάνι το ελαιόλαδο και το δεντρολίβανο και σοτάρετε τα φιλέτα αφού προηγουμένως τα έχετε αλευρώσει, μέχρι να ροδίσουν από όλες τις πλευρές για 5-6 λεπτά περίπου. Προσθέτετε αλάτι και πιπέρι, ρίχνετε το μέλι και σβήνετε με το κονιάκ. Τα αφήνετε για δύο τρία λεπτά μέχρι να καραμελώσει η σάλτσα και τα σερβίρετε.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr