Η υγιεινή και διαιτητική εκδοχή ενός μπέργκερ. Το μπιφτέκι είναι γαλοπούλας και άρα χαμηλών λιπαρών, το κατίκι είναι από τα πιο light τυριά, ενώ τα πολλά λαχανικά μιλάνε από μόνα τους.

Συστατικά
½ κιλό κιμάς γαλοπούλα (στήθος) ½ κόκκινη πιπεριά, ψιλοκομμένη 1 κ. σ. σχοινόπρασο, ψιλοκομμένο ½ κ. σ. άνηθο, ψιλοκομμένο 1 ½ κ. σ. Μινέρβα Benecol Μαργαρίνη με ελαιόλαδο 3 κ. σ. φρυγανιά τριμμένη 2 κ. σ νερό 4 ψωμιά για μπέργκερ 2 κ. σ. Κατίκι Δομοκού 4 μαρουλόφυλλα αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση
Σε ένα μεγάλο μπολ, ρίχνουμε τον κιμά, την πιπεριά, το σχοινόπρασο, τον άνηθο, τη Μινέρβα Benecol Μαργαρίνη με ελαιόλαδο, τη φρυγανιά, το νερό, το αλάτι και το πιπέρι και τα ζυμώνουμε για 5 λεπτά. Χωρίζουμε τη ζύμη σε 4 ίσα μέρη και πλάθουμε με αυτήν στρογγυλά μπιφτέκια σε μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από το ψωμί του μπέργκερ. Σε αντικολλητικό ταψί, στρώνουμε τα μπιφτέκια και ψήνουμε στους 200˚C για 15 – 17 λεπτά. 3 λεπτά πριν τα βγάλουμε, βάζουμε στο φούρνο και τα ψωμάκια του μπέργκερ, με την κομμένη επιφάνεια προς την κάτω πλευρά. Αλείφουμε τα ψωμάκια με το Κατίκι, βάζουμε το μαρούλι και το μπιφτέκι γαλοπούλας και καπακώνουμε. Σερβίρουμε και συνοδεύουμε με σαλάτα εποχής. Η συνταγή περιέχει σε κάθε μερίδα φαγητού το 1/3 της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας Μινέρβα Benecol Μαργαρίνη.

Πηγή : benecol.gr