Οι περισσότεροι έχουν ταυτίσει τη δίαιτα και τα φαγητά και ροφήματα που βοηθούν στο να χάσουμε βάρος με φρούτα και λαχανικά, καθώς επίσης και με χαμηλών λιπαρών άνοστες συνταγές.
Νέα ερευνητικά δεδομένα, που εμπειρικά ήδη γνωρίζαμε από παλιά, έρχονται να προσφέρουν στη δίαιτά σας έναν απρόσμενο αλλά αγαπημένο σύμμαχο, με έντονο άρωμα και ιδιαίτερα χαρμάνια.
Αυτός δεν είναι άλλος από τον καφέ.

Σύμφωνα λοιπόν με πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα από την Αυστραλία, ο καφές κόβει την όρεξη. Οι ερευνητές εξέτασαν τον τρόπο με τον οποίο η κατανάλωση καφέ επιδρά στο αίσθημα της όρεξης. Συγκεκριμένα, σε κάποιους από τους συμμετέχοντες στη μελέτη δόθηκαν δύο φλιτζάνια καφέ, ένα στο πρωινό γεύμα και ένα δύο ώρες αργότερα, ενώ οι υπόλοιποι δεν λάμβαναν καφέ. Στη συνέχεια αξιολογήθηκαν τα αισθήματα κορεσμού, πείνας και επιθυμίας κατανάλωσης συγκεκριμένων τροφίμων. Σύμφωνα με τους επιστήμονες η κατανάλωση καφέ συσχετίστηκε με μικρότερο αίσθημα πείνας και μια καλύτερη αίσθηση πληρότητας.

Όσον αφορά τώρα τις θερμίδες του, αυτές εξαρτώνται αποκλειστικά από τη ζάχαρη και το γάλα που βάζουμε. Ο καφές αυτός καθαυτός μας δίνει σχεδόν μηδενικές, ενώ η ζάχαρη περίπου είκοσι θερμίδες ανά κουταλιά του γλυκού, ενώ το γάλα που θα προσθέσουμε μπορεί να μας δίνει από λίγες ελάχιστες έως αρκετές, όταν βάζουμε πολύ.

Αν λοιπόν είστε σε δίαιτα, δοκιμάστε να βάλετε και κανένα καφεδάκι στον προγραμματισμό σας, αλλά προσοχή. Επιλέξτε είδη καφέ που δεν σηκώνουν πολύ ζάχαρη και γάλα, όπως ο ελληνικός ή γενικότερα προσέξτε πόση ζάχαρη και γάλα βάζετε, αν μιλάμε για άλλα είδη καφέ.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr