Οι κοιλιακοί αποτελούν από τις πιο διαδεδομένες ασκήσεις για ανθρώπους που γυμνάζονται και όχι μόνο.
Ωστόσο, οι σωστοί κοιλιακοί χρειάζονται και σωστή στήριξη. Η στήριξη αυτή παρέχεται σε σημαντικό βαθμό από την πλάτη μας, αλλά κυρίως από τη μέση.

Μια ισχυρή μέση σας δίνει τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε εντατικές προπονήσεις για τους κοιλιακούς σας.

Σε αντίθετη περίπτωση, εάν έχετε παραμελήσει τη μέση και την πλάτη σας, όχι μόνο θα δυσκολεύεστε να ολοκληρώσετε ένα προπονητικό πρόγραμμα (άρα δε θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα), αλλά θα αυξήσετε τις πιθανότητες να τραυματιστείτε.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr