Η περίοδος που διανύουμε αποτελεί για πολλούς το χρονικό σημείο όπου αρχίζουν και προβληματίζονται για το βάρος τους.

Θέλετε λίγο οι υπερβολές των Χριστουγέννων, λίγο ο καιρός που αρχίζει και ανοίγει, μας υπενθυμίζουν ότι σε λίγους μήνες τα ρούχα θα αρχίσουν να γίνονται πιο αποκαλυπτικά και δεν θα μπορούν να καλύπτουν κάποια κιλά που επιμελώς αποκτήθηκαν κατά την περίοδο του χειμώνα. Θέτοντας λοιπόν τους νέους στόχους σε σχέση με τη διατροφή μας είναι σημαντικό να μπει ένας καλύτερος προγραμματισμός.

Στα πλαίσια αυτού του προγραμματισμού είναι σημαντικό να αξιολογήσουμε τα σημεία εκείνα, μικρά ή μεγάλα, τα οποία είχαν ως συνέπεια την αύξηση του σωματικού μας βάρους. Και πέρα από αυτά που είναι οφθαλμοφανή, όπως η έλλειψη δραστηριότητας, τα γλυκά, οι βραδινές συναισθηματικές υπερφαγίες κ.α., υπάρχουν και κάποια πιο «κρυφά», τα οποία σιγά αλλά σταθερά μπορεί να μας δίνουν παραπάνω θερμίδες. Σε αυτά κατατάσσονται και τα ροφήματα που καθημερινά καταναλώνουμε, με βασικότερο από όλα τον καφέ.

Έχετε μάθει το πρωί ή κάποια άλλη στιγμή μέσα στην ημέρα να πίνετε ένα καπουτσίνο ή ένα φρέντο καπουτσίνο με αρκετή ζάχαρη. Ακόμη χειρότερα παραγγέλνετε ένα ρόφημα καφέ με φυτικές κρέμες και άλλα toppings. Συνειδητοποιείτε ότι εκείνη τη στιγμή είναι σαν να τρώτε ένα μικρό γεύμα; Ότι ένας τέτοιος καφές μπορεί να σας δίνει από 100 μέχρι και 400 θερμίδες; Αν αυτό γίνεται συστηματικά, τότε πρέπει να σταματήσει.

Επιλέξτε καφέ σε όσο το δυνατόν πιο απλή μορφή γίνεται. Αν τον θέλετε για να σας δροσίσει πιείτε ένα είδος που δεν χρειάζεται πολύ γάλα, κρέμες με γάλα ή αφρόγαλα. Πιείτε για παράδειγμα έναν κλασσικό frappe, χωρίς πολύ γάλα και με όσο το δυνατόν λιγότερη ζάχαρη. Θα σας δώσει την καφεΐνη που χρειάζεστε για να τονωθείτε, χωρίς πολλά λιπαρά και ζάχαρη. Κατά αυτόν τον τρόπο μπορείτε καθημερινά να γλιτώνετε πολλές θερμίδες, χωρίς να στερηθείτε την απόλαυση του αγαπημένου σας καφέ.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr