Η καλή υγεία των μαλλιών είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αυτοπεποίθηση μας.
Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία των μαλλιών μέσω της δράσης της στην ποιότητα της τρίχας αλλά και στην επιδερμίδα του τριχωτού της κεφαλής.

• Θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν τα μαλλιά, ενισχύοντας τη δομή τους: πρωτεΐνη, σίδηρος, ψευδάργυρος, φυλλικό οξύ, βιοτίνη, βιταμίνη Β12. Ειδικά η βιοτίνη φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή υγεία της τρίχας και περιέχεται σε μεγάλη συγκέντρωση στη μαγιά. Τρόφιμα που περιέχουν τις παραπάνω ουσίες: άπαχο κρέας και πουλερικά, θαλασσινά, αυγά, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μανιτάρια, αμύγδαλα, καρύδια, ψωμί και δημητριακά ολικής άλεσης, μαγιά.

• Θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν την επιδερμίδα του τριχωτού της κεφαλής: βιταμίνη C (κολλαγόνο), βιταμίνη Α (ρετινόλη) και β-καροτένιο για ενίσχυση της δομής, ωμέγα 3 και ωμέγα 6 για αντιφλεγμονώδη δράση, αντιοξειδωτικά για φωτοπροστασία και αντιγήρανση, νερό για ελαστικότητα, ενυδάτωση.Τρόφιμα που περιέχουν τις παραπάνω ουσίες: εσπεριδοειδή, ακτινίδια, φράουλες, μούρα, ρόδι, ντομάτα, μπρόκολο, καρότα, σολωμός, αμύγδαλα, καρύδια, νερό, πράσινο τσάι.
Η ένταξη των παραπάνω τροφίμων στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καλή υγεία των μαλλιών, χαρίζοντας δυνατά, λαμπερά μαλλιά με υγιείς άκρες.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Πηγή