Η ημέρα του Πάσχα αποτελεί μια ημέρα που εκτός των άλλων είναι συνυφασμένη και με το φαγητό.
Ωστόσο επειδή ακολουθεί τη νηστεία θα πρέπει να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί. ώστε να μην μας πέσει βαρύ το πασχαλινό τραπέζι. Για αυτό σας παραθέτουμε κάποιες γενικές οδηγίες σωστής διατροφής για να
Ωστόσο, για να μην γευτούμε την πικρή όψη της με φουσκώματα, πρηξίματα, δυσκοιλιότητα και άλλα προβλήματα μετά το εορταστικό φαγοπότι, είναι καλό αυτό να συνοδευτεί με κάποιες διατροφικές προσαρμογές.

Ας τις δούμε αναλυτικά :

– Το πρωί, αλλά και τα πρωινά των επόμενων ημερών, αν θέλετε να φάτε το αγαπημένο σας τσουρέκι ή κουλουράκια, βάλτε τα ως πρωινό με τον καφέ ή το γάλα σας.

– Στο κρέας αφαιρείται το ορατό λίπος (πέτσα), όσο δύσκολο και α είναι.

– Προτιμήστε κατσίκι, που έχει λιγότερο κορεσμένο λίπος (αν και πιο σκληρό) από το αρνί

– Προτιμάτε παραδοσιακούς τρόπους ψησίματος, όπως στη σούβλα, σε σχέση με ψήσιμο στο φούρνο, στη γάστρα κ.λ.π.., ούτως ώστε το λίπος από το κρέας να απομακρύνεται κατά το σούβλισμα και να μην μένει στο μαγειρικό σκεύος.

– Σερβίρετε πάντα στο πιάτο σας και μην τσιμπάτε με το χέρι από το τραπέζι.

– Βάλτε κάπου στο πιάτο σας και λαχανικά

– Το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα καταναλώστε ελαφριά γεύματα, με φρούτα και λαχανικά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr