Βάλτε φαντασία, γεύση και δροσιά στο πιάτο σας. Χρησιμοποιείστε μια υγιεινή σως και κάντε τη σαλάτα βασικό σας γεύμα. Υγιεινή και δροσερή, που λόγω του γιαουρτιού μας δίνει καλής ποιότητας πρωτεΐνη, ασβέστιο, μαζί με τις ίνες και τις βιταμίνες που παίρνουμε από τα λαχανικά και τα μυρωδικά, καθώς και τα καλά λιπαρά του ελαιολάδου.

Υλικά
1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
½ φλιτζάνι ψιλοκομμένο άνηθο
Αλάτι
2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών
2 κουταλιές της σούπας χυμό από λεμόνι

Εκτέλεση
Αναμιγνύετε όλα τα υλικά μαζί, ανακατεύετε καλά και παγώνετε τη σάλτσα στο ψυγείο για 30 λεπτά. Με τη σάλτσα αυτή μπορείτε να συνοδέψετε βραστά λαχανικά όπως λαχανάκια Βρυξελλών και baby carrots.
Επίσης μπορείτε να την προσθέσετε ως σάλτσα σε φρέσκιες σαλάτες από μαρούλι ή λάχανο.
Ακόμη, η σάλτσα αυτή ταιριάζει πολύ καλά με ψητά κρέατα και κυρίως με ψητό κοτόπουλο.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr