Σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Obesity, το βιολογικό μας ρολόι είναι η αιτία που αυξάνεται η πείνα και η λαχτάρα για γλυκά, υδατάνθρακες και αλάτι μετά το απόγευμα.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, το βιολογικό μας ρολόι ρυθμίζει την όρεξή μας ώστε να πεινάμε περισσότερο το απόγευμα και μετά, ως μηχανισμό επιβίωσης για να προσλάβουμε και να αποθηκεύσουμε ενέργεια για τις ώρες του ύπνου που θα ακολουθήσουν.

Λόγω αυτή της βιολογικής ρύθμισης της όρεξής μας, στους περισσότερους υπάρχει η τάση για παράλειψη των γευμάτων της ημέρας (π.χ. του πρωινού), με προτίμηση στα απογευματινά και βραδινά γεύματα.

Το γεγονός ωστόσο αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Το απόγευμα και το βράδυ πέφτουν οι ρυθμοί και η αυξημένη κατανάλωση λιπαρών γευμάτων μπορεί να επηρεάσει το βάρος μας.

Για το λόγο αυτό τρώτε νωρίς το απόγευμα το τελευταίο γεύμα και προσπαθείτε να κοιμάστε νωρίτερα (όταν φυσικά αυτό είναι εφικτό).

Επιλέγετε να έχετε στο σπίτι λιγότερο παχυντικά σνακ, όπως κομμένα φρούτα και λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα, σακουλάκια μικρά με ανάλατους ξηρούς καρπούς, γάλα, γιαούρτι, ώστε όταν το βιολογικό σας ξυπνητήρι χτυπήσει, να μην καταφύγετε σε ένα πατατάκι αλλά σε πιο υγιεινές επιλογές, όπως ένα γιαούρτι με αποξηραμένα φρούτα ή λίγους ξηρούς καρπούς και μέλι.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr