Η περιορισμένη κατανάλωση λαχανικών συγκαταλέγεται συχνά στα αδύναμα σημεία της διατροφής των παιδιών, που σε μεγάλο ποσοστό δε θα λέγαμε ότι «ενθουσιάζονται» στη θέα της σαλάτας.
Ωστόσο, τα λαχανικά δεν παύουν να αποτελούν μια ομάδα εξαιρετικά θρεπτικών τροφίμων, με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και πολύτιμα αντιοξειδωτικά, που δε θα πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιο ενός παιδιού.

Συνεπώς, στην περίπτωση όπου ένα παιδί αρνείται επίμονα να καταναλώσει λαχανικά ή περιορίζεται μόνο σε 1-2 επιλογές, υπάρχουν ορισμένες τεχνικές, που μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς στην προσπάθεια εμπλουτισμού της διατροφής του.

Μία από αυτές είναι και το «κρύψιμο» λαχανικών σε φαγητά που αρέσουν στο παιδί. Η εν λόγω τεχνική, αν και …πονηρή, μπορεί να οδηγήσει τελικά στην πρόσληψη περισσότερων λαχανικών, ενώ παράλληλα, βοηθά στη σταδιακή εξοικείωση του παιδιού με τη γεύση τους, γεγονός που πιθανόν να διευκολύνει την αποδοχή τους και να αυξήσει τις πιθανότητες κατανάλωσής τους στην κανονική τους μορφή.

Συνεπώς, πειραματιστείτε και δοκιμάστε να «κρύψετε» διάφορα λαχανικά σε μπιφτέκια, σούπες, σάλτσες ζυμαρικών και μαγειρευτά φαγητά. Ακόμη, μην ξεχνάτε πως και η εμφάνιση του πιάτου παίζει σημαντικό ρόλο, επομένως προσπαθήστε να σερβίρετε το φαγητό με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ελκυστικό για τα παιδιά, δημιουργώντας για παράδειγμα διάφορα σχέδια στο πιάτο.