Η αξία του πρωινού γεύματος τόσο για την υγεία όσο και για τη διαχείριση του αισθήματος της όρεξης είναι πλήρως τεκμηριωμένη. Ας δούμε κάποιες εύκολες και υψηλής αξίας επιλογές πρωινού γεύματος:

• Γάλα & δημητριακά ολικής άλεσης

• Γάλα & μπάρα δημητριακών

• Γάλα & φρυγανιές/ κράκερ/ κριτσίνια με μέλι ή τυρί χαμηλών λιπαρών ή ταχίνι

• Χυμός φρούτων με βρώμη σίκαλης και αυγό βραστό

• Γάλα και τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

• Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι και μέλι

Κάντε έξυπνες επιλογές και εφοδιάστε τον εαυτό σας με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να εξασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία του…

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr