Είναι γνωστό πως η υγιεινή διατροφή αποτελεί σημαντικό παράγοντα υγείας και ευεξίας,

καθώς μπορεί να εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, να προσφέρει πλήθος προστατευτικών παραγόντων για την πρόληψη χρόνιων νοσημάτων και να συμβάλλει στην αποτελεσματική ρύθμιση του σωματικού βάρους. Πολλοί θεωρούν πως η υιοθέτηση ενός υγιεινού διατροφικού προτύπου απαιτεί πολύ κόπο, γεγονός που τους αποθαρρύνει από το να προσπαθήσουν.

Στην πραγματικότητα όμως, δεν είναι παρά μια συνήθεια, που με την κατάλληλη οργάνωση μπορεί να γίνει κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Βασικό βήμα, λοιπόν, είναι η σωστή προετοιμασία, η οποία θα πρέπει να ξεκινά πολύ πριν το μαγείρεμα του φαγητού. Ειδικότερα, πολύ καλή πρακτική είναι ο σχεδιασμός του μενού όλης της εβδομάδας από το προηγούμενο σαββατοκύριακο και η προμήθεια των τροφίμων και υλικών που απαιτούνται για όλα τα γεύματα.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να πετύχετε οικονομία χρημάτων και υλικών και παράλληλα, να «γλιτώσετε» από την καθημερινή αναζήτηση του τι να μαγειρέψετε, η οποία μπορεί τελικά να οδηγήσει σε ένα πρόχειρο και λιγότερο «υγιεινό» γεύμα.

Επομένως, εκμεταλλευτείτε το σαββατοκύριακο προκειμένου να σχεδιάσετε το εβδομαδιαίο μενού για όλη την οικογένεια. Έτσι, μπορείτε να ψωνίσετε πιο «στοχευμένα», αποφεύγοντας …πειρασμούς που μπορεί αγοράσετε απλά «για να υπάρχουν» στο σπίτι. Ακόμη, μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε στη λίστα σας ιδέες και επιλογές για υγιεινά και χορταστικά σνακ, για το σπίτι, τη δουλειά και το σχολείο, ώστε να μη χρειάζεται να αναζητήσετε την τελευταία στιγμή κάτι για να «τσιμπήσετε», καθώς το αίσθημα πείνας πιθανότατα θα σας οδηγήσει σε κάποια έτοιμη «λιχουδιά».

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr