Μια συνταγή με πολλά καλά λιπαρά, καλής ποιότητας πρωτεΐνη και λίγες θερμίδες. Ένας τρόπος για να εντάξουμε το ψάρι στην εβδομαδιαία διατροφή μας.

Υλικά
500γρ γαύρος
2 φλιτζάνια χυμός ντομάτας
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 φλιτζάνι μαϊντανό ψιλοκομμένο
½ φλιτζάνι ξύδι από κρασί
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Καθαρίζουμε το γαύρο, κόβουμε τα κεφάλια και τον πλένουμε καλά.
Τοποθετούμε το γαύρο σε ένα ταψί.
Ρίχνουμε από πάνω την ντομάτα και το μαϊντανό και ραντίζουμε με το ξύδι και το ελαιόλαδο. Προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και ψήνουμε στο φούρνο στους 180 βαθμούς μέχρι να πάρουν λίγο χρώμα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr