Επιστροφή από τις διακοπές, ζύγισμα και πανικός. Τα γευματάκια σε κάποιο παραλιακό ταβερνάκι, τα ουζάκια και τα βραδινά κοκτέιλ και άλλα πολλά σας έχουν στοιχίσει κάποια κιλά. Αν είστε μάλιστα άνδρας, συνήθως τα κιλά αυτά εστιάζονται στην κοιλιά.
Για το λόγο αυτό λάβετε σοβαρά υπόψη τα μηνύματα του σώματος αλλά και της ζυγαριάς και προσπαθήστε να χάστε βάρος. Ειδικά για έναν άνδρα το βάρος του δεν είναι θέμα αισθητικής αλλά υγείας. Η κεντρικού ή αντρικού τύπου παχυσαρκία, η οποία χαρακτηρίζεται από συσσώρευση λιπώδους ιστού στην κοιλιακή χώρα, αποτελεί ένα σημαντικότατο παράγοντα κινδύνου για την πρόκληση εμφραγμάτων, στεφανιαίων επεισοδίων κ.λ.π.,

Αλλάξετε συνήθειες. Κάντε ένα νέο διατροφικό προγραμματισμό με αγάπη για την καρδιά σας. Αυτός θα πρέπει να περιλαμβάνει μείωση της κατανάλωσης κορεσμένου λίπους, κόκκινου κρέατος, αλατιού, με ταυτόχρονη αύξηση της κατανάλωσης ψαριών και πουλερικών, φρούτων και λαχανικών, δημητριακών, οσπρίων, προϊόντων ολικής αλέσεως ελαιολάδου . Οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να συνοδεύονται με ελεγχόμενη και όπου απαιτείται και μειωμένη θερμιδική πρόσληψη, ενταγμένη σε μικρά και συχνά γεύματα κάθε ημέρα, πάντα εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε οργανισμού.

Σημαντικό παράγοντα αποτελεί και η κατά το δυνατόν βελτίωση της ποιότητας του φαγητού μακριά από το σπίτι, όπου αυτό είναι αναγκαίο λόγω προγράμματος, με πιο υγιεινές επιλογές (φρούτα, γαλακτοκομικά, σαλάτες, ελαφριά σάντουιτς) και όχι αποχή από το φαγητό και παραμονή σε ασιτία για πολλές ώρες μέσα στην ημέρα.
Ταυτόχρονα απαιτείται μία ευρύτερη αναβάθμιση του τρόπου και της ποιότητας ζωής, με μείωση της κατανάλωση αλκοόλ, αποφυγή του καπνίσματος, αύξηση του επιπέδου φυσική δραστηριότητας – άσκησης και τακτικό ιατρικό έλεγχο (check – up), προς την κατεύθυνση του συστηματικού ελέγχου του επιπέδου υγείας του οργανισμού.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr