Οι διεργασίες που πραγματοποιούνται στο σώμα μας για να διατηρηθεί σε αυξημένη κινητοποίηση και εγρήγορση, όταν ασκούμαστε, απαιτούν την παρουσία οξυγόνου.
Μιλώντας για αερόβια άσκηση, εννοούμε οποιαδήποτε μορφή δραστηριότητας κινητοποιεί μεγάλες μυϊκές ομάδες (π.χ. ποδιών, πλάτης, ή χεριών), μέσω επαναλαμβανόμενων κινήσεων για μεγάλο χρονικό διάστημα (άνω των 15 – 20 λεπτών).

Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα άσκησης, ο ανθρώπινος οργανισμός έχει εκμεταλλευτεί την παρουσία οξυγόνου για να πετύχει μεταβολικές αλλαγές, που βελτιώνουν σημαντικά την υγεία..

Τέτοιες ασκήσεις είναι το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι, το stepper, κάποια αθλήματα κ.α.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr