Πρόκειται για τροφές που φυτρώνουν μέσα στο έδαφος και όχι καρποί δέντρων. Oι ρίζες μπορεί να έγιναν μόδα και να τις συναντάμε σε εστιατόρια πολυτελείας
, αλλά, εκτός από την εξαιρετική τους γεύση, είναι και «βόμβες» ενέργειας και θρεπτικών ουσιών.
Oι ρίζες γενικότερα είναι οι «αποθηκευτικοί» χώροι των πολύτιμων συστατικών των φυτών.
Εκεί βρίσκονται όλα τα ιχνοστοιχεία και οι βιταμίνες τους. Αξίζει, λοιπόν, να μπουν και αυτές στην κουζίνα σας, ώστε και το διαιτολόγιό σας να αποκτήσει ποικιλία και να ωφεληθείτε από τη μοναδική διατροφική τους αξία.
Ας γνωρίσουμε κάποιες από αυτές, που δεν είναι άλλες από τις ρέβες ή γογγύλια.
Πρόκειται για σαρκώδεις ρίζες με λευκή φλούδα που γίνεται άλλοτε ελαφρώς ροζ και άλλοτε ελαφρώς κίτρινη.
Προτιμάτε τις σφιχτές ρέβες. 
Η θρεπτική τους αξία ανά 100 γραμμάρια σε μακροθρεπτικά συστατικά είναι :
• Θερμίδες 21
• Πρωτεΐνες 0,7 γραμμάρια
• Υδατάνθρακες 4,9 γρ.
• Φυτικές ίνες 2 γρ.

Πώς σας ωφελούν
Είναι πλούσιες σε ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά, ειδικά σε βιταμίνη C. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι ρέβες είναι από τα πιο θρεπτικά λαχανικά, με ωφέλιμες για την καρδιά ιδιότητες.

Πώς να τις καταναλώσετε
Μέχρι το Μεσαίωνα αντικαθιστούσαν τις πατάτες. Σήμερα, συνήθως τις τρώμε ωμές σε σαλάτες με ελαιόλαδο, αλλά και βραστές ή ψητές.
Μπορούν να γίνουν και πουρές που συνοδεύει ψητά κρέατα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr