Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του, ενώ

κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν τις απώλειες υγρών, που θα πρέπει να αναπληρώνονται έγκαιρα. Μάλιστα, στην περίπτωση των παιδιών απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, αφού είναι πιθανό να ξεχνούν να πιούν νερό, ή να καθυστερούν να αναγνωρίσουν το αίσθημα της δίψας, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η πιθανότητα εμφάνισης συμπτωμάτων αφυδάτωσης.

Ωστόσο, εκτός από τη συχνότητα και ποσότητα κατανάλωσης υγρών, μεγάλη σημασία έχει και το είδος των ροφημάτων που επιλέγονται, καθώς πολλά από αυτά μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και θερμίδες. Έτσι, οι γονείς θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην κατανάλωση νερού, προωθώντας το ως ρόφημα “πρώτης επιλογής”.

Εναλλακτικά, το γάλα και οι φρεσκοστιμμένοι χυμοί φρούτων μπορούν να συμβάλλουν στην καλή ενυδάτωση και παράλληλα προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Βέβαια, στην περίπτωση των χυμών, οι γονείς δε θα πρέπει να ξεχνούν ότι περιέχουν αναλογικά περισσότερες θερμίδες από μια μερίδα ολόκληρου φρούτου και συνεπώς θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr