Το τυρί αποτελεί αναμφισβήτητα μια από τις πιο αγαπημένες γεύσεις εντός και εκτός δίαιτας. Ένα ερώτημα που ωστόσο τίθεται πολλές φορές και από πολλούς είναι το κατά πόσο μπορεί να καταναλώνεται από κάποιον που κάνει δίαιτα.
Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα εξαρτάται από το είδος του τυριού και ιδιαιτέρως από την περιεκτικότητα του σε λιπαρά. Τα κίτρινα τυριά είναι πολύ πιο πυκνά και κατά συνέπεια και πιο λιπαρά σε σχέση με τα λευκά.

Για το λόγο αυτό στη δίαιτα προτιμάμε τα λευκά τυριά (όπως η φέτα) ή κίτρινα χαμηλών λιπαρών. Ένας ακόμη λόγος για αυτή τη σύσταση είναι και το γεγονός ότι πολλές φορές το υψηλό σωματικό βάρος συνοδεύεται και από κάποια υπερλιπιδαιμία (π.χ. υψηλή χοληστερίνη).

Για το λόγο αυτό κάνοντας δίαιτα : 

– Προτιμάτε λευκά σε σχέση με κίτρινα τυριά (όταν μιλάμε για πλήρη σε λιπαρά τυριά)

– Προτιμάτε τα τυριά χαμηλών λιπαρών είτε λευκά είτε κίτρινα. Τέτοιες επιλογές είναι τα άπαχα κίτρινα τυριά για τοστ, φέτα πιο χαμηλή σε λιπαρά, άπαχο ανθότυρο, κατίκι Δομοκού, τυριά τύπου cottage, λειτουργικό λευκό τυρί (σε άτομα που συνυπάρχει υψηλή χοληστερίνη).

Με δεδομένο λοιπόν το γεγονός ότι θέλουμε το τυρί σε μια δίαιτα, κάντε τις σωστές επιλογές, για να συνδυάσετε το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr