Κάντε τη σαλάτα βασικό σας γεύμα. Ένα πιάτο πλήρες, εύκολο και διαιτητικό. Ένας τρόπος για να ελέγχεται και την ποσότητα των ζυμαρικών στη δίαιτά σας, όταν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να σταματήσουν στη θέα της μακαρονάδας.

Υλικά
½ πακέτο φουσίλι ή φαρφάλε (περίπου 250 γρ)
½ πακέτο ανάμικτα λαχανικά
1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό χαμηλών λιπαρών
3 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών
3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Εκτέλεση
Βράζουμε τα ζυμαρικά, τα στραγγίζουμε και τα βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ.
Βράζουμε τα λαχανικά για 5 λεπτά, τα στραγγίζουμε και τα ρίχνουμε πάνω από τα ζυμαρικά. Προσθέτουμε το γιαούρτι, τη μαγιονέζα, το ελαιόλαδο, το αλάτι και το πιπέρι και αναμιγνύουμε καλά. Διατηρούμε τη σαλάτα στο ψυγείο για 1 ώρα προτού σερβίρουμε, έτσι ώστε να απορροφήσουν τα ζυμαρικά τα υγρά από τα λαχανικά και τη σάλτσα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr