Φανταστείτε το σώμα μας σαν μια ζυγαριά, από τις παλιές τις ζυγαριές με τα βαρίδια.
Από τη μια μεριά της ζυγαριάς υπάρχουν οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε μέσα από την καθημερινή μας διατροφή, ενώ από την άλλη αυτές που καταναλώνουμε μέσα από τη φυσική μας δραστηριότητα, όποια και αν είναι αυτή.

Για να χάσει κάποιος βάρος θα πρέπει η ζυγαριά να κλίνει προς τη μεριά της ενεργειακής όπως λέμε δαπάνης, δηλαδή προς τις θερμίδες που καταναλώνουμε.

Και για να γίνει αυτό υπάρχουν δύο τρόποι :

1) Να ελαφρύνουμε τη μεριά των θερμίδων που τρώμε, δηλαδή να τρώμε λιγότερο.

2) Να βαρύνουμε τη μεριά των θερμίδων που καταναλώνουμε, δηλαδή να ασκούμαστε περισσότερο.

Αν προσπαθήσουμε να κάνουμε το ένα από τα δύο και θα δυσκολευτούμε πολύ περισσότερο και το αποτέλεσμα δεν είναι μακροπρόθεσμο.
Για το λόγο αυτό, μια προσπάθεια απώλειας βάρους θα πρέπει σίγουρα να περιλαμβάνει μείωση των θερμίδων και του φαγητού που καθημερινά τρώμε, αλλά με παράλληλη παρουσία κάποιας μορφής φυσική δραστηριότητα.
Η διατροφή από μόνη της μπορεί να έχει κάποιο αποτέλεσμα, αλλά πολύ βραχυπρόθεσμο και κουραστικό.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr