Είναι ένας από τους μεγαλύτερους μύθους που κυκλοφορούν γύρω από τη γυμναστική. Οι κοιλιακοί δυναμώνουν τους μυς της κοιλιάς, αλλά δεν μειώνουν το λίπος.
Το λίπος συσσωρεύεται στην κοιλιά από την κατανάλωση θερμίδων και ο μόνος τρόπος για να φύγει είναι μια ισορροπημένη δίαιτα και πιο έντονες ασκήσεις, όπως τρέξιμο, ποδήλατο, αεροβική και κολύμπι.

Υπάρχει, ωστόσο, ένα κόλπο με το οποίο μπορεί να δώσει κανείς την εντύπωση μιας πιο επίπεδης κοιλιάς: γυμνάζοντας τον εγκάρσιο μυ, γνωστό και ως «μυ κορσέ».

Αυτή η άσκηση είναι απλή, καθώς αρκεί να ρουφήξουμε όσο μπορούμε το στομάχι μας διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό στην αναπνοή μας. Θα έχουμε κάνει την άσκηση σωστά όταν αρχίζουμε να νιώθουμε μια αίσθηση ελαφρού καψίματος στο στομάχι.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr