Η δίαιτα είναι για πολλούς ταυτισμένη με τη στέρηση και τα άνοστα πιάτα . Ωστόσο υπάρχει τρόπος να συνδυάσετε απώλεια βάρους και νόστιμα πιάτα.
Και πώς θα γίνει αυτό; Βάζοντας στα πιάτα σας λεμόνι, ξύδι, μουστάρδα, μπαχαρικά και διάφορα μυρωδικά.

Όλα είναι συστατικά που δεν αποδίδουν πρακτικά θερμίδες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη δίαιτα προκειμένου να κάνουν τα πιάτα και τις σαλάτες σας νοστιμότερα, χωρίς ωστόσο να τα επιβαρύνουν με θερμίδες.

Όλα τα παραπάνω μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να μειώσετε τις «πλούσιες» ποσότητες ελαιολάδου οι οποίες συνήθως προστίθενται στο φαγητό, προκειμένου να επιτύχετε ένα καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να περιορίσετε σημαντικά και τις θερμίδες του πιάτου, καθώς κάθε κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο αποδίδει περίπου 120-140 θερμίδες (κάθε γραμμάριο λίπους δίνει 9 θερμίδες, ενώ κάθε γραμμάριο υδατανθράκων και πρωτεϊνών 4 θερμίδες).

Προσθέστε λοιπόν λεμόνι, ξύδι και μυρωδικά όπως η ρίγανη, το θυμάρι, ο άνηθος και ο μαϊντανός στις σαλάτες σας, αλείψτε με μουστάρδα το κρέας ή το κοτόπουλο πριν το ψήσιμο και προσθέστε μπαχαρικά (δάφνη, μοσκοκάρυδο, γαρίφαλο, δυόσμος, δενδρολίβανο κ.α) στις μαγειρικές σας παρασκευές.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr