– Υπεροπροπόνηση χεριών.

Τα χέρια είναι μικρές μυϊκές ομάδες και γυμνάζονται αρκετά με τις ασκήσεις στήθους και πλάτης. Περιορίστε τις προπονήσεις για χέρια σε μία την εβδομάδα, διαφορετικά κινδυνεύετε από τενοντίτιδα στον αγκώνα.

–  Παραμελούμε τα πόδια.
Τα πόδια μας είναι η βάση στήριξης του σώματος και η πιο δυνατή μυϊκή ομάδα. Πολύωρες προπονήσεις στο διάδρομο χωρίς ταυτόχρονη ενδυνάμωση των ποδιών με βάρη, οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε τραυματισμό των γονάτων.

– Μικρή εκγύμναση κορμού.

Βάλτε στο πρόγραμμα σας τουλάχιστον τρεις ασκήσεις κοιλιακών και των ραχιαίων.

– Ξεχνάμε τις διατάσεις

Μην παραλείπετε τις διατάσεις στο τέλος του προγράμματός σας, προκειμένου να επανέλθει η ελαστικότητα στους μύες.

 

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr