Μια συνταγή που συνδυάζει και γεύση αλλά και διατροφική αξία. Πλούσια σε φυτικές ίνες και καλής ποιότητας λιπαρά. Ιδανικό για παιδιά.

Υλικά
1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
2 αυγά
½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης
½ φλιτζάνι νερό
Λίγο αλάτι
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο για το άλειμμα του τηγανιού
Λίγο μέλι
Χονδροκοπανισμένους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια και φουντούκια)

Εκτέλεση
Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά και προσθέτουμε το νερό, το γιαούρτι, τη βρώμη και το αλάτι. Ανακατεύουμε και στη συνέχεια ζεσταίνουμε καλά ένα μικρό τηγάνι το οποίο έχουμε λαδώσει με ένα πινέλο. Ρίχνουμε 4-5 κουταλιές της σούπας από το μίγμα μας στο τηγάνι και το αφήνουμε να ψηθεί για 2 λεπτά. Γυρίζουμε από την άλλη και ψήνουμε για άλλα 2 λεπτά. Αφαιρούμε από το τηγάνι και συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσει το μίγμα μας. Σερβίρουμε περιχύνοντας με μέλι και πασπαλίζοντας με τους ξηρούς καρπούς.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr