Η συνολική ενέργεια που χρειάζεται ένας άνθρωπος καθημερινά και άρα οι καύσεις που κάνει, εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό από αυτό που λέμε μεταγευματική θερμογέννεση.
Αυτοί οι περίπλοκοι επιστημονικοί όροι στην πραγματικότητα έχουν να κάνουν με τις θερμίδες που δαπανά ο οργανισμός μας, προκειμένου να μεταβολίσει κάθε τροφή που τρώμε.

Όσο περισσότερες είναι αυτές τόσο σε πιο υψηλό επίπεδο κρατιέται και ο μεταβολισμός μας, δηλαδή οι καύσεις μας.
Για το λόγο αυτό, ακόμη και όταν κάποιος είναι σε δίαιτα, θα χάσει πολύ πιο εύκολα βάρος όταν κρατάει ψηλά το λάβαρο της μεταγευματικής του θερμογέννεσης.

Και πώς μπορείτε να το επιτύχετε αυτό;


1. Έχετε πολλά, μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα σας. Τις ίδιες θερμίδες είναι προτιμότερο να τις πάρετε από 5 μικρά γεύματα αντί από 2 μεγαλύτερα.

2. Επιλέγετε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη. Το κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, το αυγό, τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν αρκετή πρωτεΐνη, την οποία για να μεταβολίσει ο οργανισμός χρειάζεται αρκετή ενέργεια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που το δίπτυχο «ψητό με σαλάτα», βοηθάει να χάσουμε λίγο πιο εύκολα βάρος.

3. Επιλέγετε καυτερά φαγητά και πολλά μπαχαρικά αντί για αλάτι στο φαγητό σας, καθώς και αυτά βοηθούν να ανέβει η παραγόμενη θερμότητα κατά το μεταβολισμό τους.

Αν προσθέσετε και λίγη καθημερινή άσκηση στον προγραμματισμό σας, δημιουργείτε τις ιδανικές συνθήκες για μία σωστή και διαρκή απώλεια βάρους.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr