Ο σημαντικότερος προληπτικός αλλά και θεραπευτικός παράγοντας όσον αφορά τα φουσκώματα του εντέρου και τη δυσκοιλιότητα είναι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή.
Μια διατροφή που θα προσφέρει τα συστατικά εκείνα που απαιτούνται ώστε η τροφή να διέρχεται εύκολα και γρήγορα από το έντερο. Και πώς θα πρέπει να είναι αυτή;.

Αυξήστε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας.
Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες διεγείρει την λειτουργία του εντέρου σας. Οι φυτικές ίνες περιέχονται σε τροφές φυτικής προέλευσης, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, στα όσπρια, καθώς και σε όλα τα προϊόντα δημητριακών και ειδικότερα στα τρόφιμα ολικής αλέσεως.

Μειώστε το λίπος .
Μια διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά (υπό προϋποθέσεις) μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να συνδεθεί με τη δυσκοιλιότητα, καθώς το λίπος επιβραδύνει τη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Ενισχύστε την εντερική σας χλωρίδα.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Γαστρεντερολογίας (WGO) τονίζει ότι η καθημερινή κατανάλωση κλινικά αποδεδειγμένων προβιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων κυρίως γιαουρτιού, είναι σημαντική για την υγεία του πεπτικού μας συστήματος. Επίσης και τρόφιμα που περιέχουν πρεβιοτικά μπορεί να βοηθήσουν.

Πίνετε αρκετό νερό.
Τουλάχιστον 2 λίτρα νερό, είτε μόνο από νερό είτε συνδυαστικά με χυμούς και αφεψήματα όπως το τσάι.

Τέλος, προσπαθήστε να γυμνάζεστε ή να περπατάτε καθημερινά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr