Το φαγητό εκτός σπιτιού, όσο περιορισμένο και αν είναι λόγω οικονομικής κρίσης, αποτελεί για πολλούς μια κατάσταση «έκτακτης ανάγκης» όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος.
Αποτέλεσμα είναι πολλές φορές η άρνηση σε ένα ή περισσότερα καλέσματα, η οποία όμως όχι μόνο δεν βοηθάει αλλά δημιουργεί ένα επιπρόσθετο ψυχολογικό φορτίο.

Δίαιτα λοιπόν δεν σημαίνει ότι κλεινόμαστε σε ένα κλουβί και απλά μας πετάνε μέσα ότι γράφει το διαιτολόγιο, γιατί έτσι είναι καταδικασμένη σε σίγουρη αποτυχία.
Σημαίνει ένταξη και των πιο δύσκολων περιστάσεων στον προγραμματισμό μας.
Για να το επιτύχετε αυτό, αρκεί να ακολουθήσετε ορισμένες μικρές αλλά σημαντικές συμβουλές, ούτως ώστε και να είστε πιο ελεγχόμενοι στην έξοδό σας αλλά και να διορθώστε την επόμενη ημέρα τυχών βραδινά διατροφικά παραστρατήματα.
Συγκεκριμένα λοιπόν όταν υπάρχει μια προγραμματισμένη βραδινή έξοδος για φαγητό:

1. Το μεσημεριανό γεύμα να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα χωριάτικη ή με τόνο και 1 φ. ψωμί)

2. Λίγο πριν την έξοδο συνίσταται να τρώτε ένα μικρό γεύμα (τύπου γιαούρτι με ένα φρούτο)

3. Κατά την έξοδο:
– Ξεκινάτε το γεύμα πάντα με 1 σαλάτα.

– Παραγγέλνετε 1 μερίδα ψητό κρέας (κοτόπουλο, μπιφτέκια, μπριζόλα, ψαρονέφρι)με τη γαρνιτούρα του (ρύζι, λαχανικά).

– Από τα ορεκτικά αποφεύγεται τα τηγανιτά και προτιμάτε ψητά ή βραστά (π.χ. μανιτάρια ψητά)

– Ελέγξτε την κατανάλωση αλκοόλ και επιλέξτε ένα δύο μικρά ποτήρια κρασί ή μπύρα.

4. Την επόμενη ημέρα δώστε ανάσες στον οργανισμός σας και προσπαθήστε να περιορίσετε λίγο τις θερμίδες που προσλαμβάνετε, τρώγοντας ένα ελαφρύ μεσημεριανό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή με 2 αυγά βραστά και 1 φ. ψωμί.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr