Τα φρούτα αποτελούν ίσως τις πιο υγιεινές τροφές που υπάρχουν. Περιέχουν πολύτιμα συστατικά, απαραίτητα για την ομαλή ανάπτυξη και υγεία ενός παιδικού οργανισμού.
Προμηθεύουν το παιδί ενέργεια, πολλές φυτικές ίνες για την καλή εντερική του λειτουργία, βιταμίνη C και άλλες υδατοδιαλυτές βιταμίνες που το προστατεύουν από τις ιώσεις και όχι μόνο, καθώς επίσης και πολύτιμα
αντιοξειδωτικά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς ένα παιδί θα πρέπει να τρώει τουλάχιστον δύο φρούτα ή ένα φρεσκοστιμμένο χυμό, κατά προτίμηση στο μπλέντερ και όχι στο στίφτη, την ημέρα. Αυτά καλό είναι να συμπληρώνονται και από μια μεγάλη σαλάτα, τουλάχιστον με το κυρίως γεύμα του.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η καλύτερη ώρα για ένα παιδί, αλλά και για έναν ενήλικα, για να φάει ένα φρούτο ή να πιεί ένα χυμό είναι στα ενδιάμεσα σνακ ή τουλάχιστον δύο ώρες μετά το γεύμα τους.

Επίσης, να θυμόμαστε ότι όταν κόβουμε ή στίβουμε ένα φρούτο το καταναλώνουμε αμέσως.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr