Δίαιτα καλώς ή κακώς δεν σημαίνει απομόνωση. Δεν είναι δηλαδή σωστό προσπαθώντας να χάσουμε βάρος να αποκοβόμαστε από τον κοινωνικό μας περίγυρο.
Να λέμε όχι σε κάθε κάλεσμα για ένα ποτό ή για ένα σινεμά ή για φαγητό. Αυτό που χρειάζεται να γνωρίζουμε είναι το πώς θα λειτουργήσουμε σωστά σε μία έξοδο ή ακόμη καλύτερα το πώς θα διορθώσουμε την υπερφαγία που έχει γίνει το προηγούμενο βράδυ.

Προς την κατεύθυνση αυτή, μια βασική οδηγία που δίνουμε είναι ΠΟΤΕ μην ζυγίζεστε μετά από βραδινό φαγητό, ιδιαιτέρως εκτός σπιτιού.
Το παραπάνω φαγητό, ιδιαιτέρως αν έχετε ξεσυνηθίσει να τρώτε βράδυ κάνοντας δίαιτα, σίγουρα θα επηρεάσει το πρωινό σας ζύγισμα. Αν μάλιστα έχετε φάει και εκτός σπιτιού, όπου το φαγητό περιέχει συνήθως και περισσότερο αλάτι, τότε το ζύγισμά σας το επόμενο πρωί μπορεί να είναι και ένα κιλό παραπάνω.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ξαφνικά, με το που φάγατε λίγο παραπάνω ένα βράδυ από ότι λέει η δίαιτα, πήρατε λίπος.
Αυτά είναι κυρίως υγρά, λόγω κατακράτησης από το πρόσφατο βραδινό φαγητό και ενδεχομένως και το παραπάνω αλάτι.
Αν προσέξετε λίγο την επομένη, αποφεύγοντας το πολύ αλάτι, πίνοντας αρκετό νερό και τρώγοντας μια ελαφριά σαλάτα το μεσημέρι, μπορεί από την επόμενη κιόλας το βάρος σας να έχει επανέλθει.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr