Το σώμα, όταν γυμνάζεται, ειδικά μάλιστα όταν κινείται, τρέχει ή περπατά πάνω σε ένα διάδρομο, σε ένα ποδήλατο ή σε ένα ελλειπτικό, θα πρέπει να διατηρεί την φυσιολογική του θέση και στάση.
Αρκετοί στην κυριολεξία «κρέμονται» από τα στηρίγματα και τα χερούλια των μηχανημάτων, με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν αρκετά τις αρθρώσεις τους (αυχένας, ώμους, μέση, γόνατο κ.λπ.), καθώς το σώμα τους παίρνει μία περίεργη για αυτό θέση.

Συνιστάται λοιπόν να έχουμε πάντα στο μυαλό μας πως, όταν χρησιμοποιούμε τα αερόβια μηχανήματα στο γυμναστήριο, πρέπει να διατηρούμε το σώμα μας ίσιο και σταθερό. Καλό θα ήταν, μάλιστα, αρκετές φορές να μειώνουμε την ένταση των μηχανημάτων ή της κίνησής μας, ώστε να διορθώνουμε τη στάση μας.

Από το Χάρη Κόγια, επιστημονικό συνεργάτη neadiatrofis.gr