Η συγκεκριμένη συνταγή αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή ακόμη και ως βασικό γεύμα. Χαρακτηρίζεται από τις σχετικά χαμηλές θερμίδες που μας δίνει, λόγω χαμηλών λιπαρών, καθώς επίσης και από τον υψηλό βαθμό κορεσμού. Τα μανιτάρια λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε νερό και πρωτεΐνη, μας χορταίνουν και οι θερμίδες που μας προσδίδουν είναι ελάχιστες. Συστήνεται ανεπιφύλακτα και για δίαιτα

Υλικά
4 μανιτάρια πορτομπέλο μεσαίου μεγέθους
150γρ. Μινέρβα Benecol Λευκό
1 κ.σ. Μινέρβα Benecol μαργαρίνη με ελαιόλαδο
5 φύλλα φρέσκο δυόσμο, ψιλοκομμένο
2 γρ. αλάτι

Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180˚ C. . Aφαιρούμε τους πάτους από τα μανιτάρια και τα αλείφουμε με τη Μινέρβα Benecol μαργαρίνη με ελαιόλαδο. 3. Tοποθετούμε τα μανιτάρια σε ένα ταψάκι και τα αλατοπιπερώνουμε. Τρίβουμε το Μινέρβα Benecol Λευκό και στη συνέχεια γεμίζουμε τα μανιτάρια με αυτό. Τοποθετούμε τα μανιτάρια σε ένα ταψί και τα ψήνουμε στο φούρνο για 15 λεπτά. Σερβίρουμε, πασπαλίζοντας με τον ψιλοκομμένο δυόσμο. Η συνταγή περιέχει σε κάθε μερίδα φαγητού το σύνολο της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας Μινέρβα Benecol Λευκό. Η συνταγή περιέχει σε κάθε μερίδα φαγητού το 1/3 της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας Μινέρβα Benecol Μαργαρίνη

Πηγή : benecol.gr