Ένα γεύμα που συνδυάζει υδατάνθρακες από το ρύζι με πρωτεΐνη από το λουκάνικο και πολλές φυτικές ίνες από τα λαχανικά. Κατάλληλη και για δίαιτα.

Υλικά
1 ½ φλιτζάνι ρύζι κίτρινο
4 λουκάνικα γαλοπούλας κομμένα σε ροδέλες
1 ½ φλιτζάνι ανάμικτα λαχανικά κατεψυγμένα ή αν δε βαριέστε φρέσκα κομμένα σε μικρά κυβάκια
1 κουταλιά της σούπας μαργαρίνη
3 φλιτζάνια νερό, ή ζωμό λαχανικών, ή ζωμό κοτόπουλου
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Τοποθετούμε τις ροδέλες του λουκάνικου σε ένα ταψί και το βάζουμε στο φούρνο στους 200 βαθμούς για 5 λεπτά να πάρει λίγο χρώμα. Σε ένα πυρέξ βάζουμε το ρύζι, το λουκάνικο, το ζωμό, τα λαχανικά, τη μαργαρίνη, αλάτι και πιπέρι. Βάζουμε το ρύζι σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς μέχρι να απορροφήσει σχεδόν όλα τα υγρά του. Θα χρειαστεί περίπου 40 λεπτά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr