Μια πλήρης και ελαφριά σαλάτα. Πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες λόγω των λαχανικών, σε ενέργεια λόγω του παξιμαδιού, καλής ποιότητας πρωτεΐνη, ασβέστιο και λίγα λιπαρά λόγω του ανθότυρου

Υλικά

6 Τοματίνια κομμένα
4 μικρά Παξιμάδια
5 ελιές
80 γρ. άπαχο ανθότυρο
1 μέτριο ξερό κρεμμύδι
Λίγη ρίγανη
Ελαιόλαδο 2 κουταλιές της σούπας
Αλάτι – πιπέρι – ρίγανη



Εκτέλεση

Κόβετε τα ντοματίνια στα δύο, τις ελιές σε ροδέλες και τεμαχίζετε και το κρεμμύδι. Τα ρίχνετε σε ένα μπωλ. Θρυμματίζετε τα παξιμάδια και το ανθότυρο και τα ρίχνετε και αυτά μέσα. Προσθέτετε αλάτι, λάδι, πιπέρι και τη ρίγανη και τα ανακατεύετε όλα μαζί.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr