Μια πολύ υγιεινή επιλογή για ένα ελαφρύ γεύμα, πλούσιο σε πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και αντιοξειδωτικά, τόσο για τη νηστεία όσο και για τις υπόλοιπες μη νηστίσιμες ημέρες του έτους.

Υλικά
1 ατομική μπαγκέτα μαύρη
3-4 μεγάλες γαρίδες βρασμένες και καθαρισμένες (μπορεί να είναι κατεψυγμένες)
½ φλιτζάνι ρόκα (καλύτερα baby ρόκα)
2 κουταλιές της σούπας κάπαρη
1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Λίγο ξύσμα από λεμόνι

Εκτέλεση
Βάζουμε την μπαγκέτα στην τοστιέρα και την ψήνουμε ελαφρά ώστε να ροδίσει ελάχιστα και να γίνει πιο τραγανή. Τη βγάζουμε και την κόβουμε κατά μήκος. Τοποθετούμε τα φύλλα της ρόκας, τις γαρίδες, την κάπαρη και τη μαγιονέζα. Στο τέλος προσθέτουμε φρεσκοτριμμένο πιπέρι και ξύσμα λεμονιού.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr