Μια πολύ ελαφριά και διαιτητική συνταγή. Περιέχει μονοακόρεστα και πολυακόρεστα ω3 λιπαρά και καλής ποιότητας πρωτεΐν.

Υλικά για 2 μερίδες

2 φιλέτα σφυρίδας (600 – 700 γρ.) (θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε φιλέτο, π.χ. πέρκα)
2 ντομάτες ψιλοκομμένες
λίγο μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 κουταλιά της σούπας κάππαρη
1 κουταλιά ξίδι
½ κουταλιά ελαιόλαδο
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:

Ψήνετε τα φιλέτα στη σχάρα και στο μεταξύ ετοιμάζετε τη σος, χτυπώντας όλα τα υλικά στο μπλέντερ. Περιχύνετε το ψάρι με τη σάλτσα όταν είναι ακόμη ζεστό και σερβίρετε.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr