Ένα πολύ συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί άνθρωποι που ακολουθούν μια διατροφή για να χάσουν βάρος είναι το φαγητό στο δρόμο.
Οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας τους αναγκάζουν να είναι πολλές ώρες εκτός, οπότε κάτι θα πρέπει να τρώνε. Δυστυχώς υπάρχουν αγαπημένα σνακ, που μπορεί και να είναι αιτία αύξησης του βάρους σας αλλά και να χαλάνε τη δίαιτά σας.
Ας δούμε ποια είναι αυτά.

Σφολιάτες
Τυρόπιτα, ζαμπονοτυρόπιτα, κρουασάν και όλα τα σφολιατοειδή είναι θερμιδικές βόμβες. Όχι μόνο λόγω των υλικών που έχουν ως γέμιση, αλλά κυρίως λόγω του φύλλου τους. Η σφολιάτα αποτελείται από λεπτά λεπτά φύλλα ενωμένα μεταξύ τους με κάποια λιπαρή ύλη, όπως βούτυρο, λάδι κ.α. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο λίπος και θερμίδες μας δίνουν.
Προτιμείστε πίτα με ζύμη κουρού.

Σάντουιτς με σως και μαγιονέζες
Ακόμα και τα πιο διαιτητικά υλικά να βάλετε μέσα σε ένα σάντουιτς αν το παρακάνετε με σως και μαγιονέζες, το φορτώνετε πολύ θερμιδικά. Μπορεί όλο το σάντουιτς ή τοστ να μην έχει πάνω από 200 -250 θερμίδες και μια κουταλιά σως να έχει πάνω από 100.
Προτιμείστε σάντουιτς με λίγη μουστάρδα

Γεμιστά τυροκούλουρα
Όταν ο διαιτολόγος σας λέει κουλούρι Θεσσαλονίκης, μάλλον δεν εννοεί κάτι τέτοιο. Τα τυροκούλουρα έχουν πολλές θερμίδες και λιπαρά τόσο στο ζυμάρι όσο και στη γέμιση
Προτιμείστε κλασσικό κουλούρι Θεσσαλονίκης και αν θέλετε φάτε λίγο τυρί ξεχωριστά (π.χ. ένα τριγωνάκι που πουλάνε πολλές φορές μαζί)

Σοκολάτα
Αγαπημένη, απολαυστική, πλην όμως με πολλές θερμίδες, Μια μεσαία σοκολάτα, που μπορεί να πάρετε από ένα περίπτερο ως σνακ σας δίνει περίπου 550 θερμίδες!
Προτιμείστε μικρό μέγεθος.


Ροφήματα καφέ τύπου fredoccino
Ναι ο καφές δεν παχαίνει. Αλλά αυτό δεν είναι καφές. Είναι γεύμα με καφέ. Μπορούν να ξεπερνούν τις 300 θερμίδες, κάνοντας το καφεδάκι, καφεδάρα με πολλές θερμίδες.
Προτιμείστε ένα κλασικό καφεδάκι, χωρίς πολύ ζάχαρη.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr