Η διατροφή κατά την παιδική και εφηβική ηλικία είναι ίσως ο πιο κρίσιμός παράγοντας που θα καθορίσει το επίπεδο υγείας και ανάπτυξης ενός παιδιού.
Για το λόγο αυτό:
– Προγραμματίστε καλύτερα τη διατροφή του παιδιού σας.
– Μην αφήνετε να φεύγει νηστικό από το σπίτι το πρωί.

– Κάντε πιο υγιεινά τα γεύματά του στο σχολείο και προτιμάτε να παίρνει φαγητό από το σπίτι, ώστε να αποφύγουμε την κατανάλωση λιπαρών γευμάτων τύπου τυρόπιτας, κρουασάν, γαριδάκια, πατατάκια κ.α.

– Τα κυρίως γεύματά του να είναι πλήρη. Πάντα να συνοδεύονται με λαχανικά και να περιέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών. Τουλάχιστον 2 – 3 φορές την εβδομάδα να υπάρχουν στο σπίτι όσπρια και λαδερά φαγητά, και 2 –3 φορές άπαχες πρωτεΐνες όπως ψάρι και κοτόπουλο.

– Φροντίστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 φρούτα ή 1 χυμός από φρέσκα φρούτα ημερησίως.

– Μην απαγορεύεται τροφές από το παιδί, γιατί είναι οι πρώτες που θα αναζητήσει.

– Αφήστε μια φορά την εβδομάδα να φάει λίγο πιο ελεύθερα.

Και το σημαντικότερο. Δώστε ερεθίσματα σωστής και υγιεινής διατροφής μέσα στο σπίτι. Δεν μπορεί κανείς να απαγορεύει στο παιδί να τρώει έτοιμο φαγητό, όταν ο ίδιος τα έχει αναγάγει σε τρόπο ζωής.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr