Φτιάξτε τη δική σας ταραμοσαλάτα, με σπιτικά υλικά, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά. O ταραμάς αποτελεί ένα τρόφιμο πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά αλλά έχει εκ φύσεως και πολύ νάτριο (βασικό συστατικό του αλατιού).

Υλικά
150γρ λευκό ταραμά
1 μέτριο κρεμμύδι ξερό
6 φέτες ψωμί μπαγιάτικο
¾ φλιτζάνι ελαιόλαδο
½ φλιτζάνι χυμό λεμόνι

Εκτέλεση
Μουσκεύουμε το ψωμί σε νερό, το στραγγίζουμε καλά και το τρίβουμε στα χέρια μας να γίνει ψίχουλα. Βάζουμε στο μπλέντερ το κρεμμύδι και το πολτοποιούμε. Ρίχνουμε τον ταραμά μαζί με λίγο λάδι και λίγο λεμόνι και χτυπάμε καλά. Στη συνέχεια προσθέτουμε το ψωμί και καθώς χτυπάμε βάζουμε εναλλάξ λάδι και λεμόνι μέχρι να τελειώσουν τα υλικά και να έχουμε μια αφράτη κρέμα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr