Η πίτσα αποτελεί από τα πιο πλήρη σε θρεπτικά συστατικά γεύματα. Όταν φτιάχνεται και με αγνά υλικά, όπως φέτα, ελιές, ελαιόλαδο και λαχανικά, είναι και χαμηλή σε λιπαρά και σε θερμίδες

Υλικά
200 γρ. Φέτα Χωριό θρυμματισμένη
4 ντομάτες , ξεφλουδισμένες, δίχως σπόρους , κομμένες σε κυβάκια
2 κουτ. σούπας ελιές καλαμών Χωριό κομμένες σε ροδέλες
1 πιπεριά σε λωρίδες
4 κουτ. σούπας εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Χωριό Κορωνέικη ποικιλία
Ρίγανη και βασιλικός για πασπάλισμα
1 βάση ζύμης για πίτσα

Εκτέλεση
Βάζετε τα κυβάκια ντομάτας σε σουρωτήρι να στραγγίξουν. Όταν σωθούν τα υγρά τους τα στρώνετε πάνω στη ζύμη της πίτσας και από πάνω απλώνετε την φέτα, τις πιπεριές και τις ελιές. Ραντίζετε την πίτσα με το ελαιόλαδο και την πασπαλίζετε με την ρίγανη και τον βασιλικό. Την ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για 20 λεπτά, μέχρι να ροδίσει.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr

Πηγή : minervahorio