Συνοδέψτε τα ψητά σας με μια δροσερή, υγιεινή και πάνω από όλα σπιτική σως, με ελάχιστα κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες

Υλικά
3 βολβοί παντζαριών πολτοποιημένοι
1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
1 σκελίδα σκόρδου
Ξύσμα από 1 πορτοκάλι ακέρωτο
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
Αλάτι
2 κουταλιές της σούπας δυόσμο ψιλοκομμένο

Εκτέλεση
Σε ένα μπολ αναμιγνύουμε τον πολτό από τα παντζάρια, το γιαούρτι, το σκόρδο πολτοποιημένο, το ξύσμα, το ελαιόλαδο και το δυόσμο. Ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε αλάτι ανάλογα με το γούστο μας. Μπορείτε να το σερβίρετε σαν αυτόνομο ορεκτικό, ή σαν συνοδευτικό σε ψητά κρέατα.

Ομάδα neadiatrofis.gr