Το γλυκό του κουταλιού είναι σίγουρα το πιο υγιεινό και διαιτητικό γλυκό. Χωρίς λιπαρά, περιέχει μόνο ζάχαρη και όλα τα συστατικά που παίρνουμε από το βύσσινο, όπως φυτικές ίνες. Μπορεί να δώσει τη γλυκιά γεύση σε μια δίαιτα, μέσα σε ένα γιαούρτι ή με λίγο παγωτό.

Υλικά
1 κιλό βύσσινα
1 κιλό ζάχαρη
2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμονιού
1/3 του φλιτζανιού νερό

Εκτέλεση
Πλένουμε καλά τα βύσσινα και τα στραγγίζουμε.
Αφαιρούμε τα κουκούτσια με το ειδικό εργαλείο ή με μία φουρκέτα.
Τοποθετούμε σε μια κατσαρόλα μία στρώση βύσσινα και μία ζάχαρη εναλλάξ μέχρι να τελειώσουν τα υλικά.
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και την αφήνουμε 24 ώρες.
Όταν περάσει ο χρόνος αυτός βράζουμε το μίγμα μας για περίπου 15-20 λεπτά αφού έχουμε προσθέσει το νερό.
Αν βγει αφρός κατά τη διάρκεια του βρασμού, θα πρέπει να τον αφαιρέσετε.
Προς το τέλος του βρασίματος προσθέτουμε το χυμό του λεμονιού και ανακατεύουμε.
Στάξτε μια σταγόνα από το σιρόπι πάνω στο νύχι του αντίχειρά σας.
Αν η σταγόνα δεν χύνεται, τότε το γλυκό έχει δέσει.
Αποσύρετε από τη φωτιά και για τα επόμενα 10 λεπτά πιάνετε την κατσαρόλα από τα χερούλια και κάνετε συνεχείς κυκλικές κινήσεις κατά διαστήματα.
Με αυτό τον τρόπο μπαίνει μέσα στα βύσσινα περισσότερο σιρόπι και τα κάνει πιο φουσκωτά.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr