Αν θέλετε να δώσετε στη δίαιτά σας περισσότερη γεύση και ένα τόνο αλλαγής σας προτείνουμε τη συγκεκριμένη συνταγή, ως ένα πλήρες γεύμα.

Υλικά
300 γραμμ. σπανάκι
2 αβγά
1/4 του φλιτζανιού κρέμα γάλακτος 3% λιπαρά
½ φλιτζ. κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών
1 κ. σούπας άνηθο ψιλοκομμένο
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Σε μια κατσαρόλα ζεματάτε το σπανάκι και το αφήνετε να κρυώσει. Ξεχωρίζετε τους κρόκους από τα ασπράδια των αυγών. Χτυπάτε το ασπράδι για να γίνει μαρέγκα. Σ ένα μπωλ ρίχνετε το σπανάκι και ανακατεύετε με τους κρόκους (ελαφρώς χτυπημένους), το τυρί, την κρέμα γάλακτος, τον άνηθο και τη μαρέγκα. Βουτυρώνετε μια πυρίμαχη φόρμα και αδειάζετε το μείγμα. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου για 25 λεπτά. Σερβίρετε αμέσως.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr